Blended learning як інноваційний підхід навчання іноземної мови

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2617-3921.2021.20.271-279

Ключові слова:

змішане навчання, іноземні мови, заклад вищої світи, онлайн, офлайн, самостійність

Анотація

XXI століття вимагає нових підходів до навчання іноземних мов. Впровадження сучасних інноваційних освітніх технологій у навчальному процесі закладу вищої освіти створює нові можливості реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації навчання, позитивно впливає на розвиток пізнавальної діяльності студентів, їхньої творчої активності та свідомості. Теорія застосування blended learning у закладах вищої освіти потребує подальших суттєвих досліджень, адже сьогодення вимагає змін у навчальному процесі шляхом підлаштування до вимог життя суспільства, що зумовлює актуальність нашого дослідження. Мета статті полягає у з’ясуванні сутності змішаного навчання під час опанування іноземної мови в закладах вищої освіти на основі навчального комплексу «Business Partner» (PEARSON). Для опису теоретичного матеріалу використано основний метод – описовий, із прийомами контекстуального аналізу, класифікації, узагальнення та інтерпретації. У роботі змішане навчання визначене як різновид методики, коли відбувається поєднання онлайн-навчання (студенти опрацьовують теоретичний матеріал самостійно, фіксують незрозумілі нюанси), традиційного (студенти обговорюють пройдений матеріал, з’ясовують незрозуміле раніше) та самостійного навчання (закріплення інформації відбувається в будь-який зручний для студента час за допомогою виконання завдань у додатку MyEnglishLab). Переваги змішаного навчання: залучення Інтернет-технологій, самостійність студента, економія часу, регулярність, швидкий зворотний зв’язок, висока об’єктивність оцінювання, результативність. Недоліки: потреба в Інтернет-зв’язку в будь-якому місці та якісному з’єднанні, необхідність у сучасному обладнанні. Застосування змішаного навчання під час опанування іноземної мови принципово важливе, адже це ефективний розподіл навчального матеріалу у зручному темпі, і в результаті студент отримує повноцінний навчальний досвід. Перспектива подальших досліджень полягає в детальному вивченні моделей змішаного навчання, що можуть застосовуватися для найбільш ефективного опанування іноземних мов.

Посилання

Змішане навчання: поєднуємо інструменти та ефективно готуємось до IELTS. URL: https://studway.com.ua/blended-learning/.

Моделі змішаного навчання для уроків англійської. URL: https://grade.ua/uk/blog/blended-learning-models-for-teaching-english/.

Теорія та практика змішаного навчання : монографія / [Кухаренко В.М., Березенська С.М., Бугайчук К.Л. та ін.]; за ред. В.М. Кухаренка. Харків : Міськдрук, НТУ ХПІ, 2016. 284 с.

Фандєєва А.Є. Змішане навчання як технологія змін і трансформації. Народна освіта. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4544.

Akkoyunlu B., Yilmaz Soylu M. A Study on Students Views On Blended Learning Environment. The Turkish Online Journal of Distance Education. 2006. 7. Vol. 7, Num. 3. Pp. 43–56. URL: http://tojde.anadolu.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/274-published.pdf.

Caner M. The definition of blended learning in higher education. Blended Learning Environments for Adults: Evaluations and Frameworks. 2012. URL: https://www.researchgate.net/publication/288443155_The_Definition_of_Blended_Learning_in_Higher_Education.

O’Keeffe M., Dubicka I., Rosenberg M. Business Partner C1 Coursebook with MyEnglishLab. Pearson Educated Limited, 2020. 172 p.

Rossett A., Vaughan F. Blended learning Opportunities. Publ. CEO Epic Group, Brighton, 2003. Retrieved from URL: https://www.researchgate.net/publication/228669485_Blended_Learning_Opportunities.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-20

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ