Ефективність використання соціальних мереж у навчанні англійської мови

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2617-3921.2023.23.264-271

Ключові слова:

цифрова грамотність, вивчення мови, мовні навички, спілкування, блоги, Фейсбук, Інстаграм

Анотація

У цій статті досліджується ефективність соціальних мереж і блогів у покращенні вивчення та розвитку англійської мови. Автори досліджують взаємозв’язок між використанням соціальних медіа-платформ, цифровою грамотністю та набуттям мовних навичок, підкреслюючи потенційні переваги та проблеми, які можуть виникнути у процесі інтеграції соціальних мереж у викладання англійської мови. Автори підкреслюють роль спілкування у вивченні мови та обговорюють, який потенціал соціальні мережі можуть мати у покращенні мовної практики. За допомогою блогу учні можуть висловлювати свої думки та отримувати відгуки як від однолітків, так і від викладачів. Окрім того, соціальні медіа пропонують можливості для створення мультимедійного контенту та групових обговорень, що дозволяє учням використовувати автентичну мову в соціальному контексті. Визнаючи переваги, стаття розглядає проблеми, пов’язані з інтеграцією соціальних мереж у викладання англійської мови. Ці виклики включають необхідність для викладачів бути в курсі особливостей сучасних соціальних платформ та брати до уваги той фактор, що водночас соцмережі можуть відволікати від навчального процесу та перевантажувати інформацією. Автори підкреслюють важливість ретельного планування, керівництва та поміркованості для забезпечення ефективного та відповідального використання соціальних медіа в процесі вивчення мови. Ця стаття містить цінну інформацію про ефективність соціальних мереж у викладанні англійської мови. Дослідження підкреслює позитивний вплив використання соціальних медіа під час занять для сприяння цифровій грамотності, розвитку мовних навичок і змістовного спілкування. Педагоги можуть скористатися практичними рекомендаціями та міркуваннями, висвітленими у статті, коли використовують соціальні мережі як педагогічний інструмент.

Посилання

Гуревич Р. «Інтернет і його соціальні мережі в сфері освіти: напрями використання». «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» : Зб. наук. пр. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 2012. С. 52–56.

Balcikanli C. Prospective English language teachers’ experiences in Facebook: Adoption, use and educational use in Turkish context. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT), 2015. Vol. 11. Issue 3. P. 82–99.

Fernández-Cruz F.-J., Fernández-Díaz M.-J., “Generation Z’s teachers and their digital skills”, Comunicar, 2016. no. 24(46), P. 97–105.

Huang, Chung-Kai & Lin, Chun-Yu & Villarreal, Daniel. Contextual language learning: Educational potential and use of social networking technology in higher education. 2014. P. 158–164.

Kabilan, M. K., Ahmad, N., & Abidin, M. J. Z. Facebook: An Online Environment for Learning of English in Institutions of Higher Education? Internet and Higher Education, 2010. no.13, P. 179–187.

Manjusha S.G. Developing Listening and Reading Skills through Social Media using Apps. Postscriptum : An Interdisciplinary Journal of Literary Studies, 2018. 3(1), P. 93–101.

Muftah, M. “Impact of social media on learning English language during the COVID-19 pandemic. 2022. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/PRR-10-2021-0060/full/pdf?title=impact-of-social-media-onlearning-english-language-during-the-covid-19-pandemic

Moyo, Moses, Abdullah, Hanifa. Enhancing and enriching students' reading experience by using social media technologies. Mousaion : South African Journal of Information Studies. 2013. no. 31. P. 135–153.

Sakkir, Geminastiti, Dollah, Syarifuddin, Ahmad, Jamaluddin. Students’ Perceptions toward Using YouTube in EFL Classrooms. Journal of Applied Science, Engineering, Technology, and Education. 2020. no 2. P. 1–10.

Tess P.A. “The role of social media in higher education classes (real and virtual) – A literature review”, Computers in Human Behavior. 2013. no. 29. P. 60–68.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-10

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ