«Домагання та дискримінація в кіберспорті» як частина програми «Професійно орієнтована іноземна мова» для спеціальності «Кіберcпорт»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2617-3921.2024.25.337-345

Ключові слова:

професійно орієнтоване навчання, дискримінація, домагання, кіберспорт, міжкультурне розуміння, інклюзивне середовище

Анотація

В статті "Harassment and Discrimination in Esports» як частина програми «Професійно орієнтована іноземна мова» для спеціальності «Кіберcпорт» розглядається актуальна нині тема домагання та дискримінації в сфері кіберспорту, яка є важливою складовою навчальної програми для студентів-магістрів спеціальності "Кіберспорт". Автором проаналізовано різні форми дискримінації та домагань, з якими стикаються учасники електронних спортивних змагань, включно з гендерною нерівністю, расовою дискримінацією, а також дискримінацією на основі сексуальної орієнтації. Крім того, розглядаються причини, чому необхідно включити цю тему в навчальну програму дисципліни «Професійно орієнтована іноземна мова», оскільки кіберспорт як міжнародна арена передбачає взаємодію учасників з різних країн, де важливу роль відіграє знання іноземних мов для спілкування і співпраці між гравцями, тренерами та фанатами. Вивчення іноземних мов у контексті кіберспорту, особливо через обговорення етичних питань, таких як дискримінація та домагання, не тільки сприяє міжкультурному розумінню та розвитку міжнародних стратегій вирішення проблем, але й важливо для професійного зростання та розвитку навичок ведення діалогу та критичного мислення. Це готує студентів до міжнародної кар’єри, розширює професійні горизонти та сприяє створенню інклюзивного середовища в індустрії кіберспорту. Такий підхід покращує командну взаємодію та сприяє позитивному розвитку всієї галузі, а включення теми боротьби з домагання та дискримінацією в кіберспорті до програми "Професійно орієнтована іноземна мова" сприятиме соціальній відповідальності студентів-кіберспортсменів та етичній поведінці. Розробка та впровадження освітніх програм та тренінгів для підвищення обізнаності про негативні наслідки домагання та формування поваги є ключовими для створення безпечного та інклюзивного середовища в кіберспорті.

Посилання

Bègue, L., Sarda, E., Gentile, D. A., Bry, C., & Roché, S. Video games exposure and sexism in a representative sample of adolescents. Frontiers, 2017. URL:https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2017.00466/full (дата звернення: 20.03.2024).

Cambridge dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/harassment (дата звернення: 13.03.2024).

Gray Kishonna L. Race, Gender, and Deviance in Xbox Live. Taylor & Francis, 2014. 114 p.

Harris Becky. Esports: Women, Harassment, and Paving the Way for Equity. University of Nevada, Las Vegas, 2023. URL: https://www.unlv.edu/sites/default/files/media/document/2023-10/Esports-Women-Harassment-and-Paving-the-Way-for-Equity-ICGR-White-Paper.pdf (дата звернення: 29.03.2024).

Omar Ruvalcaba1, Jeffrey Shulze1, Angela Kim1, Sara R. Berzenski1, and Mark P. Otten // Women’s Experiences in eSports: Gendered Differences in Peer and Spectator Feedback During Competitive Video Game Play. Journal of Sport and Social Issues, 2018. URL: https://www.researchgate.net/profile/Jeff_Shulze/publication/325156296_Women's_Experiences_in_eSports_Gendered_Differences_in_Peer_and_Spectator_Feedback_During_Competitive_Video_Game_Play/links/5b0f77fb4585157f872483c5/Womens-Experiences-in-eSports-Gendered-Differences-in-Peer-and-Spectator-Feedback-During-Competitive-Video-Game-Play.pdf (дата звернення:11.03.2024).

Taylor T. L. Watch Me Play: Twitch and the Rise of Game Live Streaming. Oxford University Press, 2018. 328 p.

The Ugly Hatred Faced By Women In Esports, And How We Fight Back. Forbes, 2021. URL: https://www.forbes.com/sites/mattgardner1/2021/03/19/the-ugly-hatred-faced-by-women-in-esports-and-how-we-fight-back/?sh=60e6e50237d8 (дата звернення: 14.03.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-06

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ