Розвиток навичок письмa у студентів першого курсу спеціальності «Англійська мова та література»
DOI:
https://doi.org/10.32782/2617-3921.2024.26.309-318Ключові слова:
студенти першого курсу спеціальності «Англійська мова», навички письма англійською мовою, стратегії та методи викладання, стратегії навчання, розвиток навичок письма, інститутАнотація
У статті розглядаються ефективні методи розвитку навичок письма у студентів-першокурсників спеціальності «Англійська мова та література». Ця стаття має подвійну мету. По-перше, вона визначає ефективні методи навчання, які можуть допомогти викладачам покращити навички письма англійською мовою своїх студентів. По-друге, вона розглядає різноманітні практичні методи навчання для розвитку навичок письма у студентів. У вступному розділі підкреслюється важливість навичок письма для першокурсників англійської спеціальності. Автори підкреслюють, що ефективне письмо є основою академічного успіху, оскільки воно розвиває у студентів здатність чітко висловлювати свої думки, організовувати їх та розвивати навички критичного мислення. Також, воно розвиває впевненість у собі, дозволяючи студентам брати активну участь у дискусіях в аудиторії та ефективно висловлювати свої думки під час виконання письмових завдань. У розділі «Методологія» висвітлено методологічні засади дослідження, які ґрунтуються на загальнонаукових методах пізнання та аналізі релевантної наукової літератури. Для досягнення поставлених цілей автори застосували описовий підхід, використовуючи методи індукції та дедукції. У статті також представлено список з тринадцяти ефективних методів навчання, почерпнутих з академічної літератури та власного досвіду викладання авторів. Крім того, у статті підкреслюється важливість методів правки, процесів взаємного оцінювання, ознайомлення з різними стилями та жанрами письма, а також відповідального використання таких технологій, як перевірка правильності граматичних конструкцій та програмне забезпечення для виявлення плагіату. Також, у статті запропоновано тринадцять практичних порад для студентів-першокурсників. Ці поради, розташовані в порядку важливості, варіюються від активного читання і конспектування для розвитку аналітичних навичок до коректури шляхом читання вголос для ясності тексту. У статті підкреслюється важливість індивідуального зворотного зв'язку від викладача з огляду на його досвід і здатність надавати цілеспрямовані рекомендації. Насамкінець, впроваджуючи методи викладання та стратегії навчання, викладені в цій статті, викладачі та студенти можуть спільно працювати над розвитком ефективних навичок письма у студентів.
Посилання
Bilal H. A., Tariq A. R., Din N. ud, Latif H., Anjum M. N. Investigating the problems faced by the teachers in developing English writing skills. Asian Journal of Social Sciences & Humanities. 2013. Vol. 2, No 3. P. 238–244.
Catterall S., Ireland C. Developing writing skills for international students: Adopting a critical pragmatic approach. Practice and Evidence of the Scholarship of Teaching and Learning in Higher Education. 2010. Vol. 5, No 2. P. 98–114.
Clementson T. Natural English reading and writing skills : a resource book. Madrid : Oxford University Press España, S.A., 2005. 63 p.
Evans V. Successful writing. Intermediate. Newbury : Express Publishing, 2000. 151 p.
Fábián M., Huszti I., Lechner І. Studying in the shadow of war: The impact of the Russian-Ukrainian war on the learning habits of students in Transcarpathia. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. 2024. Vol. 11, No 1. P. 62–70. URL: https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(11).2024.304915
Fareed M., Ashraf A., Bilal, M. ESL learners’ writing skills: Problems, factors and suggestions. Journal of Education and Social Sciences. 2016. Vol. 4, No 2. P. 81–92.
Golkova D., Hubackova S. Productive skills in second language learning. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2014. No 143. P. 477–481.
Ismail S. A. A. Exploring students’ perceptions of ESL writing. English Language Teaching. 2011. Vol. 4, No 2. P. 73–83.
Ismiati, Pebriantika E. Designing strategies for university students’ writing skill. JOLLT Journal of Languages and Language Teaching. 2020. Vol. 8, No 1. P. 8–19. URL: https://doi.org/10.33394/jollt.v8i1.2210
Kashinath K., Raju RLN. Techniques and strategies for improving writing skills of high school students. Palarch’s Journal of Archaeology of Egypt/Egyptology. 2020. Vol. 17, No 7. P. 7154–7160.
Kellogg R. T. The psychology of writing. New York : Oxford University Press, 1994. 253 p.
Kellogg R. T., Raulerson B. A. Improving the writing skills of college students. Psychonomic Bulletin & Review. 2007. No 14. P. 237–242. URL: https://doi.org/10.3758/BF03194058
Lizák K., Hnatik K., Huszti I., Nagy-Kolozsvári E., Fodor К. Íráskészség fejlesztése : oktatási segédlet [Developing writing skills : training manual]. Beregszász/Berehove, 2024. 121 p. URL: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2024/03/lizak-et-al_oktatasi-segedlet_iraskaszseg-fejlesztese.pdf
Maldonado García M. I. Improving university students’ writing skills in Pakistan. The European Educational Researcher. 2018. Vol. 1, No 1. P. 1–16. URL: http://doi.org/10.31757/euer.111
Nguyen H. H. B., Ngoc H. H. B., Dan T. C. EFL students’ perceptions and practices of using ChatGPT for developing English argumentative essay writing skills. European Journal of Alternative Education Studies. 2024. Vol. 9, No. 1. P. 168–215.
Tangpermpoon T. Integrated approaches to improve students writing skills for English major students. ABAC Journal. 2008. Vol. 28, No 2. P. 1–9.
Yuan W. Y., Huan L., Sawaengdist A. The impact of ChatGPT on learners in English academic writing: Opportunities and challenges in education. Language Learning in Higher Education. 2024. Vol. 14, No 1. P. 41–56. URL: https://doi.org/10.1515/cercles-2023-0006