МУЛЬТИКУЛЬТУРНА ОСВІТА У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Л. Десятнікова Технічний університет у Кошицях

Анотація

Стаття стосується обсягу простору для питань полікультурної освіти, який передбачений національною програмою у Великобританії. Дослідження було зосереджено на школах Великобританії, точніше на школах Англії та Уельсу, оскільки освітня система Шотландії дотримується іншої моделі. Гіпотеза стверджує, що національна навчальна програма забезпечує достатньо місця, і це робиться за допомогою предметів Особистого, соціального та медичного виховання та предмета Громадянство, а також через міжпредметну діяльність, а також кілька шкільних проектів. У статті розглядається, як розробляється національна навчальна програма та як школи здійснюють полікультурну освіту в рамках власної педагогічної практики.

Посилання

About Comenius. [online]. britishcouncil.org. 2014. Available on the Internet: http://www.britishcouncil.org/comenius-about-us.htm

Clouder, Ch., at al. Social and Emotional Education. An International Analysis. [online]. Santander., Fundación Botín, 2013. 241 p. Available on the Internet: file:///C:/Users/Acer/Downloads/51407%20 [1].pdf>. ISBN: 978-84-15469-34-6.

Derman-Sparks, L. Phillips, C.B. Teaching / Learning Anti-Racism: A Developmental Approach. New York: Teachers College Press, 1997. 192 p.

Global Education Week. [online]. coe.int, 2014. Available on the Internet: http://www.coe.int/t/dg4/nscentre/ge/gew_EN.asp

Grant, R. G., Kay, A., Kerrigan, M. & Parker, P. History of Britain & Ireland: The definitive visual guide (1st American ed.). New York: DK Pub. Gundara, J. S

Race, R. Multiculturalism and Education. London: Continuum International Publishing Group, 2011. 139 p.

What is Connecting Classrooms? [online]. schoolsonline.britishcouncil.org, 2012. Available on the Internet: http://schoolsonline.britishcouncil.org/programmes-and-funding/linking-programmes-worldwide/connecting-classrooms

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30