ЕВОЛЮЦІОНУЮЧІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ МОВИ

Автор(и)

  • М.І. Леврінц Коледж Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ

Анотація

У статті висвітлюється роль учителя іноземних мов у контексті оновлення освітньої парадигми. Традиційні ролі вчителя переосмислюються у світлі гуманізму, особистісно-орієнтованого підходу та перерозподілу пріоритетів між викладанням і навчанням, згідно з яким перспективним напрямком дослідження є навчання учителя.

Посилання

Dörnyei Z. The L2 Motivational Self System / Z. Dörnyei // Motivation, Language Identity and the L2 Self ed. by Dörnyei Z., Ushioda E. - Multilingual Matters. - 2009. - P. 376.

Harden R. M., Crosby J. R. The good teacher is more than a lecturer – the twelve roles of the teacher /R. M. Harden, J. R. Crosby // AMEE Education Guide No 20: Medical Teacher 22(4). – 2000. - P. 334-347.

Persson M. Dimensions and Recommendations on the New Role of the Teacher / M. Persson // A vision of European Teaching and Learning Paperback – by The Learning Teacher Network (Author), Magnus Persson (ed.). - The Learning Teacher Network; 1st edition. - 2006. – 372 p.

Scriven M. Duties of the teacher / M. Scriven // Journal of Personnel Evaluation in Education. – 1994. - Vol. 8, No. 2. - P.151–184.

Tudor I. Teacher roles in the learner-centered classroom/I. Tudor // Power, Pedagogy and Practice. – Oxford: Oxford University Press. - 1996. – 398 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30