Використання мобільних телефонів у навчанні англійської мови як іноземної

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2617-3921.2023.24.270-282

Ключові слова:

англійська мова як іноземна, мобільне навчання мови, викладання EFL, технології, смартфон, планшетний ПК.

Анотація

Англійська мова вважається найважливішою іноземною мовою для вивчення в усьому світі. Майже в кожній іноземній країні англійську мову викладають дітям у школах як іноземну. Через це викладання англійської мови сьогодні має вирішальне значення. У різний час у викладанні мови використовувалися різні методи навчання. В останні роки зростає інтерес до використання мобільних телефонів для навчання англійської мови як іноземної (EFL). Через швидкий розвиток технологій в останні роки нова ера мобільних пристроїв стала популярною. Ці нові пристрої, включаючи смартфони, планшетні комп’ютери та MP3-плеєри, дуже практичні та зручні у використанні завдяки бездротовій природі та простоті використання. Зазначені пристрої широко використовуються, особливо молодим поколінням, після COVID-19. Вивчення мови за допомогою мобільних пристроїв вважається новим методом навчання мови. Проте вчителі та дослідники сперечаються про важливість використання мобільних технологій у викладанні мови замість звичайних способів. Мобільні технології мають багато переваг, які можна використовувати в класі або поза ним. Студенти можуть навчатися будь-де та будь-коли, використовуючи свої мобільні телефони чи інші пристрої. Проте багато вчителів не звертають на це уваги і стверджують, що технології корисні лише для розваги, а не для процесу навчання. Останнім часом було проведено багато досліджень у сфері використання технологій в освіті. Консервативні способи навчання не обов’язково є найкращими способами допомогти учням оволодіти мовою. У них різні потреби в епоху портативних пристроїв, що також повинні визнати вчителі. Метою цієї статті є огляд останніх досліджень про важливість навчання мови за допомогою мобільних пристроїв і обґрунтування освітніх переваг таких технологій у викладанні мови.

Посилання

Beatty K. Teaching and Researching Computer-Assisted Language Learning (Second Edition). London: Routledge Press, 2010. 304 p.

Chinnery G. M. Emerging technologies. Going to the MALL: Mobile-Assisted Language Learning. Language Learning & Technology. 2006. Vol. 10, Issue 1. P. 9–16.

Collins C. Web 2.0 Technology and Education. Education 6620: Issues and Trends in Educational Computing. 2009. URL: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.452.2319 [Retrieved 15 September 2023].

Evans C. The effectiveness of m-learning in the form of podcast revision lectures in higher education. Computers and Education. 2008. Vol. 50, Issue 2. P. 491–498. DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2007.09.016.

Geddes S. Mobile learning in the 21st century: benefit for learners. Knowledge Tree e-Journal of Flexible Learning in Vocational Education and Training. 2004. Vol. 30, Issue 3. P. 214–228.

Jee M. J. Web 2.0 technology meets mobile-assisted language learning. The IALLT Journal of Language Learning Technologies. 2011. Vol. 41, Issue 1. P. 161–175. DOI: https://doi.org/10.17161/iallt.v41i1.8482.

Kinshuk D., Chen J. Mobile Technology in Educational Services. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. 2005. Vol. 14, Issue 1. P. 89–107.

Kukulska-Hulme A. Will mobile learning change language learning? ReCALL. 2009. Vol. 21, Issue 2. P. 151–165. DOI: https://doi.org/10.1017/S0958344009000202.

Kukulska-Hulme A., Shield L. An overview of mobile-assisted language learning: From content delivery to supported collaboration and interaction. ReCALL. 2008. Vol. 20, Issue 3. P. 271–289. DOI: https://doi.org/10.1017/S0958344008000335.

O’Bryan A., Hegelheimer V. Integrating CALL into the classroom: the role of podcasting in an ESL listening strategies course. ReCALL. 2007. Vol. 19, Issue 2. P. 162–180. DOI: https://doi.org/10.1017/S0958344007000523.

Reinders H. Twenty ideas for using mobile phones in the language classroom. English Teaching Forum. 2010. Vol. 48, Issue 3. P. 20–33.

Sad S. N. Using Mobile Phone Technology in EFL Classes. English Teaching Forum. 2008. Vol. 46, Issue 4. P. 34–40.

Savas P. Tablet PCs as instructional tools in English as a foreign language education. The Turkish Online Journal of Educational Technology. 2014. Vol. 13, Issue 1. P. 217–222.

Shalbag R. A. Close Analysis: An Activity for Using Mobile Phones in Teaching Ungraded Writing Tasks for University Students. Proceedings of the International Conference ‘The Future of Education’. 2014. P. 392–396.

Stockwell G. Mobile-assisted language learning. In: M. Thomas, H. Reinders, M. Warschauer (Eds.), Contemporary Computer-Assisted Language Learning. London: Bloomsbury Press, 2013. P. 201–216.

Tingerthal J. S. Using Tablet PCs as a Teaching Tool in the CM Classroom. 47th ASC Annual International Conference Proceedings. 2011. URL: http://ascpro0.ascweb.org/archives/cd/2011/paper/CEUE284002011.pdf [Retrieved 20 September 2023].

Valarmathi K. E. Mobile-Assisted Language Learning. Journal of Technology for ELT. 2011. Vol. 2, Issue 2. P. 1–8. URL: https://sites.google.com/site/journaloftechnologyforelt/archive/april2011/mobileassistedlanguagelearning [Retrieved 11 September 2023].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ