Переваги «перевернутого навчання» у викладанні англійської мови для професійного спілкування

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2617-3921.2023.24.385-395

Ключові слова:

Flipped Classroom («перевернутий клас»), персоналізоване навчання, вищі когнітивні навички, цілі навчання, таксономія Блума, контент, що подається перед заняттям, діяльності, що проводяться під час заняття.

Анотація

У цій статті досліджує застосування підходу Flipped Classroom в контексті викладання англійської мови для професійного спілкування. Дослідження розкриває причини вже здобутої популярності підходу, який віддає перевагу активному персоналізованому навчанню над пасивним споживанням контенту, зупиняється на витоках, основах та основних аспектах методології перевернутого класу. Дослідження підкреслює ефективність підходу в покращенні викладання та вивчення англійської мови для професійного спілкування. Визначено специфіку та спільні характеристики підходу Flipped Classroom, викладено та проаналізовано переваги та ключові елементи методології. Як виявилося, ця методологія може служити основою для сприяння активній участі, критичному мисленню та спільному навчанню серед студентів. Перенесення традиційного викладу контенту за межі аудиторії збільшує цінний час на уроці, дозволяючи вчителям зосередитися на глибокому розумінні, практичному застосуванні та розвитку навичок. У статті також розглядається важливість чітких навчальних цілей, детально розробленого контенту, що подається перед заняттям, та інтерактивної діяльності на уроці. У цій статті розглядається специфіка впровадження «перевернутого класу», визначено його ключові компоненти та механізми. Визначено та проілюстровано етапи планування завдання ESP (англійської мови для професійного спілкування) для перевернутого класу. Крім того, наведено приклади формулювання результатів (навчальних цілей) для завдання, спрямованого на покращення пов’язаних із роботою навичок спілкування для студентів ІТ, можливе планування завдань перед заняттями, на заняттях та після занять для забезпечення досягнення зазначених результатів. Це дослідження підкреслює потенціал перевернутого класу як інноваційної методології навчання, адаптованої до вимог викладання англійської мови для професійного спілкування, де практикуючі спеціалісти оснащені інструментами для вдосконалення своєї практики викладання та оптимізації результатів навчання студентів.

Посилання

Anderson L., Krathwohl D. A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. Boston, MA : Pearson Education Group, 2001. 303 p.

Bergmann J., and Sams A. Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day. Washington, DC : ISTE, 2012. Pp. 120–190.

Bergmann J., and Sams A. Infographic: 4 Learning Strategies for Flipped Learning, 2015. URL: https://www.iste.org/explore/In-the-classroom/Infographic%3A-4-learning-strategies-for-flipped-learning

Bloom B.S. (Ed.). Engelhart M.D., Furst E.J., Hill W.H., Krathwohl D.R.

Taxonomy of Educational Objectives, Handbook I: The Cognitive Domain. New York : David McKay Co Inc., 1956.

Brame C. Flipping the classroom. Vanderbilt University Center for Teaching, 2013. URL: http://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/flipping-the-classroom/.

Choi J., Kim E. Developing a teaching-learning model for flipped learning for institutes of technology and a case of operation of a subject. Journal of Engineering Education Research, 2015. 18 (2). P. 77–88.

Dunn J. The 6-step guide to flipping your classroom, 2014. URL: https://medium.com/@jdunns4/the-6-step-guide-to-flipping-your-classroom-d721878f85c1

European Commission. Flipped Classroom in Practice. URL: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/project-result-content/17061004-3280-44bc-81ca-463b3f329b5d/Flipped%20Classrom%20in%20Practice%20EN.pdf

Hamdan N., McKnight P., McKnight K., & Arfstrom K. M. The flipped learning model : A white paper based on the literature review titled a review of flipped learning. Flipped Learning Network / Pearson / George Mason University, 2013.

Konoplianyk L., Melnykova K., Pryshupa Yu. Implementing The Flipped Classroom: A Case Study of Teaching ESP to the Bachelors in Automation and Computer-Integrated Technologies. Information Technologies and Learning Tools, 2021. Vol. 83, № 3, p. 192–207.

The Flipped Classroom for English Language Teaching. URL: file:///C:/Users/123/Desktop/flipped%20-%20thesis/oup-focus-flipped-classroom(1).pdf

Програма з англійської мови для професійного спілкування. / Колектив авторів: Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л. Й. Клименко, Т. І. Козимирська, С. І. Кострицька, Т. І. Скрипник, Н. Ю. Тодорова, А. О. Ходцева. К. : Ленвіт, 2005. 119 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ