МЕДІА ХАРЧОВІ НАРАТИВИ ТА ПОСЛІХІСІЧНЯ КУЛЬТУРА

Автор(и)

  • С. Томащікова Університет Павла Йозефа Шафарика в Кошицях

Анотація

У статті обговорюється важливість, статус та побудова розповідей про їжу в сучасних дискурсах ЗМІ. Він використовує підхід останніх теорій культурології, охоплених терміном „метамодернізм”. Він намагається стверджувати, що різні харчові розповіді як у старих, так і в нових медійних дискурсах можуть бути позначені як такі, що залишають постмодерністські тенденції і, таким чином, представляють новостворені тенденції в пост-постмодерній споживчій культурі, що характеризуються постміленіальною чутливістю.

Посилання

Baurriaud, N. Altermodern. - London: Tate, 2009.

Eshelman, R. Performatism, or the End of Postmodernism. - Aurora, 2008.

Gans, E. The Post-Millennial Age, 2000.- www.anthropoetics.ucla.edu/views/vw209.htm

Ketchum, C. The Essence of Cooking Shows: How the Food Network Constructs Consumer Fantasies // Journal of Communication Inquiry, 2005, 29.

Kirby, A. The death of Postmodernism and Beyond // Philosophy Now, 2006, 58.

Lipovetsky, G. Hypermodern Times. - Cambridge: Polity, 2005.

Nealon, J. T. Post-Postmodernism. - Stanford: SUP, 2012.

Samuels R. New Media, Cultural Studies, and Critical Theory After Postmodernism: Automodernity from Zizek to Laclau. - Palgrave, 2010.

Vermeulen T. and Akker R. van der. Notes on Metamodernism // Journal of Aesthetics & Culture, 2010, 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30