НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА
Ключові слова:
методика викладання англійської мови, урок іноземної мови, новітні методи, сучасні методики, нестандартний урок, технології, основна іноземна моваАнотація
Стаття порушує важливі питання методики викладання англійської мови в вищих навчальних закладах, а саме питання урізноманітнення навчального процесу за допомогою не тільки сучасних технічних засобів, а також піднімає питання використання новітніх методів та методик викладання іноземної мови. Об'єктом статті виступає процес навчання, а її предметом – є нетрадиційні форми його організації. Мета статті розкриває суть нетрадиційних форм навчання, висвітлює особливості їх використання у навчальному процесі. Саме нетрадиційний урок все більше привертає увагу викладачів. Також застосування незвичних способів викладання англійської мови на практичних уроках не тільки урізноманітнює сам процес навчання, а також стимулює подальший інтерес студентів до здобуття свого фаху.
Посилання
Андреасян И. М. «Инновационные технологии овладения иноязычным общением». Замежныя мовы ў Рэспубліцы Беларусь. – 2006. – № 2. – С. 18–22.
Антипова О. У пошуках нестандартного уроку / О. Антипова, Д. Рум'янцева, В. Паламарчук / Рад. школа. - 1991. - № 1. - С. 65-69.
Бабинская П. К. «Коммуникативно-когнитивный подход к овладению иностранным языком как средством межкультурной коммуникации». Замежныя мовы ў Рэспубліцы Беларусь. – 2001. – № 1. – С. 4–6.
Владимирова Л. П. «Інтернет на уроках іноземної мови». Иностранные языки в школе. - 2002. - № 3. - С. 39-41.
Верісокін Ю.І. «Відеофільм як засіб підвищення мотивації школярів під час навчання іноземної мови». Іноземні мови в школі. - 2003. - № 5. - С. 31-34.
Гладуш В.А. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія. Навч. посіб./В.А.Гладуш,Г.І.Лисенко –Д., 2014. – 416с.
Григорьев Е. А. «Ресурсы сети Интернет как эффективное средство преподавания иностранного языка». Иностранные языки. – 2014. – № 4. – С. 15–19.
Леонтьева Т. П. «Дидактические возможности использования интерактивного видео в обучении иностранным языкам». Вестник МГЛУ. Серия 2. Педагогика. Психология. Методика преподавания иностранных языков.– Минск, 1999. – № 1. – С. 127–133.
Полат Е. С. «Інтернет на уроках іноземної мови». Иностранные языки в школе. - 2001. - № 2. - С. 14-19.
Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова, Т.Є. Методика навчання іноземних мов у середній школі. - М.: Просвещение, 1991. - 287 с.
Рогова Г.В. «Підвищення ефективності навчання іноземної мови за рахунок поліпшення психологічного клімату на уроці». Іноземні мови в школі. - 1997. - № 5. - С. 15-20.
Савченко Г.А. Розвиток комунікативних навичок на уроках англійської мови / Г.А. Савченко - М.: Панорама, 2006. - 62 с.
Тесліна О.В. «Проектні форми роботи на уроці англійської мови». Іноземні мови в школі. - 2002. - № 3. - С. 41-46.
Чередов І.М. Формы учебной работы в средней школе. - М., 1988. - С. 21.
Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2002. – 528с.