РОЗМІР І ГЛИБИНА СЛОВОЗНАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ І ВИКЛИКИ

Автор(и)

  • С.Б. Ковач Коледж Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ

Анотація

Поповнення словникового запасу дуже важливо при вивченні мови. Лінгвістичні та соціолінгвістичні аспекти розвитку, збагачення словникового складу були в центрі уваги мовознавців протягом останніх 30- ти років. Їх аналіз дає змогу краще зрозуміти тенденції розвитку мови взагалі. З метою кращого розуміння лексичних знань у цьому дослідженні докладніше розглянуто деякі пропозиції та спроби опису різних аспектів знання лексики та як терміни стосуються один одного. З теоретичної точки зору дати єдине загальне визначення розміру лексики або глибини знання лексики неможливо. Дослідження також дозволило визначити деякі проблеми в галузі вивчення словникового складу мови.

Посилання

Anderson R. C., Freebody P. (1981). Vocabulary knowledge.  Guthrie J. T (Ed.), Comprehension and teaching: Research reviews. Newark, DE: International Reading Association, 1981. – P. 77–117.

Chapelle, C.A. Construct Definition and Validity Inquiry in SLA research.  Bachman, L.F. and Cohen, A.D. (Eds.). Interfaces between Second Language Acquisition and Language Testing Research. – Cambridge: Cambridge University Press, 1998. – P. 32-70.

Cobb, T. Computing the Vocabulary Demands of L2 Reading.  Language learning and technology, 2007. – Vol. 11 – № 3. – P. 38-64.

Daller, H., Milton, J., & Treffers-Daller, J. Editors’ Introduction: Conventions, Terminology and an Overview of the Book.  H. Daller, J. Milton, & J. TreffersDaller (Eds), Modelling and Assessing Vocabulary Knowledge. – Cambridge: Cambridge University Press, 2007. – P. 1-32.

Dóczi, B., & Kormos, J. Longitudinal Developments in Vocabulary Knowledge and Lexical Organization. – New York: Oxford University Press, 2016. – 240 p.

Gyllstad, H. Looking at L2 Vocabulary Knowledge Dimensions from an Assessment Perspective – Challenges and Potential Solutions.  L2 Vocabulary Acquisition, Knowledge and Use: New Perspectives on Assessment and Corpus Analysis. Eurosla Monographs Series, 2013. – Vol. 2. – P.11-28.

Hanks, P. Lexical Analysis: Norms and Exploitations. – Cambridge, MA: MIT Press, 2013. – 462 p.

Henriksen, B. Three Dimensions of Vocabulary Development.  Studies in Second Language Acquisition, 1999. – Vol. 21. – P. 303–317.

Laufer, B. (1992). How Much Lexis is Necessary for Reading Comprehension?  H. Bejoint, & P. Arnaud (Eds.), Vocabulary and Applied Linguistics. – London: Macmillan, 1992. – Vol. 48. – P. 126-132.

Meara, P. The Dimensions of Lexical Competence.  Brown, G., Malmkjaer, K. and J. Williams (eds.), Performance and Competence in Second Language Acquisition. – Cambridge University Press: Cambridge, 1996. – P. 35-53. 11. Meara, P. Review Article: The rediscovery of vocabulary.  Second Language Research, 2002. – Vol. 18, – № 4. – P. 393-407.

Meara, P. Designing vocabulary tests for English, Spanish and other languages.  C. Butler, M. Gómez-González & S. Doval Suárez (Eds). The dynamics of language use. – Amsterdam: Benjamins, 2005. – P. 271-286.

Meara P., Wolter B. V-Links: Beyond Vocabulary Depth. 2004. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.lognostics.co.uk/vlibrary/MearaWolter.2004.pdf

Nassaji, H. The Relationship between Depth of Vocabulary Knowledge and L2 learners’ Llexical Inferencing Strategy Use and Success.  The Canadian Modern Language Review, 2004. – Vol. 61, – №1. – P. 107-134.

Nation, I. S. P. Teaching and Learning Vocabulary. – New York: Newbury House, 1990. – 275 p.

Nation, I. S. P. Learning Vocabulary in Another Language. – Cambridge University Press, 2001. – 478 p.

Nation, I. S. P. & Waring, W. ‘Vocabulary Size, Text Coverage and Word Lists’ // N. Schmitt, & M. McCarthy (Eds.), Vocabulary: Description, Acquisition and Pedagogy – Cambridge: Cambridge University Press, 1997. – P. 6-19.

Nurweni, A., & Read, J. The English Vocabulary Knowledge of Indonesian University Students.  English for Specific Purposes, 1999. – Vol 18. – P. 161-175.

Qian, D.D. Assessing the Roles of Depth and Breadth of Vocabulary Knowledge in Reading Comprehension. // Canadian Modern Language Review, 1999. – Vol 56. – P. 282-308.

Qian, D.D. Investigating the Relationship between Vocabulary Knowledge and Academic Reading Performance: an Assessment Perspective. // Language Learning, 2002. – Vol 52, – № 3. – P. 513-536.

Read, J. (2000). Assessing Vocabulary. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 2000. – 279 p.

Richards, J.C. The Role of Vocabulary Teaching.  TESOL Quarterly, 1976. – Vol 10, – pp. 77–89.

Schmitt, N. Review Article: Instructed Second Language Vocabulary Learning.  Language Teaching Research, 2008 . – Vol 12. – P. 329-363.

Schmitt, N. Key Issues in Teaching and Learning Vocabulary.  R. ChacónBeltrán, C. Abello-Contesse, & M. Del Mar Torreblanca-Lopéz, (Eds.) Insights into Non-native Vocabulary Teaching and Learning. – Bristol: Multilingual Matters, 2010. –P. 28-40.

Schmitt, N. Size and Depth of Vocabulary Knowledge: What the Research Shows.  Language Learning, 2014. – Vol 64, – № 4. – P. 913-951. 26. Singleton, D. M. Exploring the Second Language Mental Lexicon. Cambridge, New York: Cambridge University Press, 1999. – 360 p.

Stæhr, L. S. Vocabulary Size and the Skills of Listening, Reading and Writing.  Language Learning Journal, 2008. – Vol 36. – P. 139-152.

Vermeer, A. Breadth and Depth of Vocabulary in Relation to L1/L2 Acquisition and Frequency of Input.  Applied Psycholinguistics, 2001. – Vol 22. – P. 217- 234.

Vidal, K. Academic Listening: A source of Vocabulary acquisition?  Applied Linguistics, 2003. – Vol 24, – № 1. – P. 56-89.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30