РОЛЬОВА ГРА ЯК ОДИН З АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Наталія Годованець
  • Вікторія Леган

Ключові слова:

активні методи навчання, ситуація, рольова гра, студент, іншомовна компетенція

Анотація

У статті розглянуто рольову гру як один із методів активного навчання іноземній мові. Проаналізовано класифікації та моделі методів навчання, а також описано сучасні технології навчання. Зі статті стає зрозумілим, що перевагою активного навчання є використання попереднього досвіду, нові перспективи,відкритість по відношенню до результатів навчання та взаємопідтримка і взаємонавчання. Саме рольова гра як групова форма навчання, у процесі якої використовується рольова структура ведення заняття, тобто набір ролей, які регламентують діяльність і поведінку студентів- відіграє важливу роль в активізації навчально-виховного процесу пізнавально-оцінювальної та практичної діяльності учасників заняття. Саме цей активний метод ставить їх у ситуацію, що включає ті ж обмеження, мотивацію, що існують у реальному світі.

Посилання

Буркіна Н. Використання активних методів навчання в дистанційних курсах. Теория и методика электронного обучения. Кривий Ріг: КНУ, 2012. С.35-39.

Горген А. Рольові ігри як метод навчання іноземної мови http://www.rusnauka.com/35_OINBG_2012/Pedagogica/5_121861.doc.htm.19.06.2019

Дианова Е., Костина Л. Ролевая игра в обучении иностранному языку:Обзор зарубежной методической литературы. Иностранные языки в школе. Москва: Просвещение , 2005. С.90-92.

Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології. Київ:Академвидав, 2004. 352с.

Журавлева О. Практическая реализация интерактивных методов обучения в электронной образовательной среде на примере e-learning lms black board. Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2015. 334с.

Карамушка Л. Рольова гра. Київ : Юрінком Інтер, 2008. 104с.

Киливник В. Рольова гра як один з методів активного навчання студентів іноземній мові http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/stud_almanah/21.pdf. 20.06.2019

Кругликов В. Активное обучение в техническом вузе (теоретико-методологический аспект). Дис., Санкт-Петербург, 2000.424с.

Панина Т. Современные способы активизации обучения. Москва: "Академия", 2008. 176с.

Смолкин А. Методы активного обучения. Москва: Высшая школа, 1991. 176с.

Тарнопольський О. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти. К.: Фірма "Інкос", 2006. 248с.

Чупрасова В. Деловая игра как средство формирования психологического климата в студенческой группе. Дис., Санкт-Петербург: СпбГУ 1991. 224с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-05