ДИСКУСІЯ ЯК АКТИВНИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Вікторія Леган
  • Наталія Годованець

Ключові слова:

дискусія, метод, іноземна мова, правила, мета, навчання

Анотація

У статті розглянуто дискусію як активний метод вивчення іноземних мов. Описано феномен дискусії та етапи її організації. З’ясовано, що головним завданням дискусії у процесі навчання є стимулювання пізнавального інтересу, залучення різних точок зору в активне обговорення проблем іноземною мовою. Визначено основну роль у забезпеченні ефективності дискусії. Досягнення мети якої відбудеться тільки за умови дотримання всіма її учасниками певних правил. Під час планування дискусії потрібно враховувати кілька важливих моментів: мету, час та чіткість організації дискусії.

Посилання

Бабанский Ю. Методы обучения в современной общеобразовательной школе. Москва: Просвещение, 1985. 208с.

Кашлев С. Технология интерактивного обучения. Минск: Белорусский всрасень, 2005. 196с.

Куписевич Ч. Основы общей дидактик. Пер. с польск. О. В. Долженко. Москва: Высшая Школа, 1986. 142с.

“Модуль 3. Методологія Викладання Курсу «Вчимося Жити Разом» Індикація Модуля, в Якому Знаходиться Користувач.” 3.3. Огляд Інтерактивних Методів, llt.multycourse.com.ua/ua/page/19/67. 12.06.19

Оконь В. Основы проблемного обучения. Москва: Просвещение, 1968. 208с.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н, 2002. 135с.

Січкарук О. Інтерактивні методи навчання у вищій школі. Київ: Таксон, 2006. 88с.

Топтигіна Н. Навчання дискусії на матеріалі художніх текстів у процесі вивчення англійської як другої іноземної мови. Дис. КНІУ, 2004. Київ: КНІУ. 307с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-05